Söndag - Solskensmorgon

Okej ärligt, min morgon/natt var verkligen ingen solskenshistoria. Läste igenom tablettinformation innan jag tänkte ta en smärtstillande som jag fått utskrivet. Då står det att man inte bör ta om man har inflamation har det där jag har mitt bråck. Nähä tänkte jag skitsamma då. Jag la mig och natten blev låång,  hade så jävla ont att jag inte kunde sova. Vred och vände mig, drog armen upp ner åt sidan andra hållet osv, hjälpte inte ett skvatt.

Tindra vaknade bara någon enstaka gång under natten, fan vad jag önskar att jag också bara hade gjort det.

Vaknade sedan att Theo stod vid vaggan och sa övga och pekade på Tindras öga, phuu tur att han är försiktig.
Har ju vaggan precis intill sängen, men måste ha varit riktigt trött eller så måste Theo ha varit otroligt tyst när han kom in till oss i morse.

Mattias och Theo gick upp, medans jag och Tindra somnade om. En timma senare vaknade jag av världens förjävligaste smärta i armen, kunde verklligen inte röra den, gjorde ont hela tiden. Tårarna vällde fram, matade och bytte på Tindra, hon somnade om. Gick upp tog en tablett i alla fall och satt o väntade på att den skulle börja värka. Nu äntligen gör den det, kan dra armen bakåt och uppåt, men gör skit ont att dra den frammåt, hellre detta än att ha ont hela tiden.

Har även hunnit med lite pusskalas nu på morgonen, storbrorsan vill pussa på och klappa sin syster hela tiden så sööt ♥

Även pappa fick puss
(jag med fast, jag fastnar inte på bild ;D)

Nöjd flicka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0