Måndag - Hörseltest



Idag åkte vi iväg till Gävle för en hörselkontroll på 5 minuter, känns lagom nödvändigt.
SANDVIKEN hallåå skaffa en hörseltestmaskin!
Fick skjuts av min underbara mor i varje fall, och enligt testet så fungerar Tindras öron att hon hör åtminstonet viskningar, eller vad sköterskan menade?
Får börja viska då!
Efter hörselkontrollen åkte vi till rusta,dollar och willys.

Hittade både det ena och det andra, bland annat detta.
En rosa och en blå fleecefilt ifrån rusta 10:- styck fynd javisst, jag är galen i filtar speciellt när de är såhär billiga, då kliar det minsann i mina fingrar. Köpte även ett par nya svarta tygskor, vilket jag gör varenda år. Sköna att gå i håller ungefär en hel sommar sen ger de upp. Billiga kostar ynka 99:- så inte hela världen om man blir tvungen att köpa nya.

 

Sen köpte vi två badlakan på dollar en till vår prins och en till vår prinsessa :D.
Samt fler spyisar de där "dreggellapparna" är fullkomligt underbara, man slipper byta bodys hela tiden.
För de ger ju skydd för axlarna när lillflickan spyr.
Sen handlade vi mest bara nödvändigheter och massa mat.

 

När vi kom hem sa vi adjö till mamma (Tack mamma för skjuts o bebisvakt :)
Kom in och pang ner i soffan o matade lillflickan o ringde och bokade tid till sjukgymnast, så på onsdag får jag äntligen komma dit! Haft en bättre natt inatt i varje fall de första timmarna när smärtstillande faktiskt hjälpte. Sen de sista timmarna var hemska som vanligt. BLÄ!!

 

♥ Älskar dig min trottsiga prins, du är den finaste killen som finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0