Lördag - pendlande humör

När man är gravid så har man ju hur lätt som helst att gråta/bli förbannad/skratta för ingenting?!
Nu när jag ammar så känner jag mig deprimerad, inte hela tiden, absolut inte men periodvis.
Får som "attacker" då jag bara känner mig så himla olycklig, får använda mattias axel som gråttröst.
Efter bara några minuter känner jag mig precis som vanligt jätte glad igen, då skrattar vi båda två åt mig :P.
Glad för att min sambo är så gullig de perioderna. Händer inte speciellt ofta kanske nån gång varannan/var 4 dag.
Vet att det är helt normalt att få sånna här perioder, vår bvc sköterska berättade om dessa när hon var på besök.
Även om det är normalt, så är det himla jobbigt när de små hormonattackerna attackerar, för vem har lust att vara olycklig om ens bara för nån minut?!..

Hoppas hormonerna drunknar snart, så man slipper dessa små perioder!

Lycklig det är jag, älskar min familj ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes, gravid V. 37

Hej, tänkte tipsa runt lite om min pågående tävling på bloggen!

Tävlingen passar den som har barn eller känner något barn.

Tävlingsreglerna är enkla och det man kan vinna är ett ekologiskt träklosshus från Happy Eco! Värde va 250:-.

Tävlingen hittas här: http://aggehh.blogg.se/2012/april/vinn-handmalade-lekklossar.html

2012-05-05 @ 13:09:19
URL: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0