Lördag - Idag blir Tindra en vecka ♥



Tindra ligger i babyliften på köksbordet och sover för tillfället :).
Tindras dagar består utav:

Blöjjbyten
Mat
MAT
MAT i massor
Spyr
Spyr i massor
Klädombyten (vet inte hur många gånger om dagen hon får nya kläder)
Nya filtar/sängkläder
Massa mys
Massa kärlek
Sover
sover
ZZZZZ
zzzzz

Ungefär så ser hennes dagar ut :).
Tvätthögen blir till ett berg bara på en dag, har man ingen aning om var Theo är då är det tvätthögen som kidnappat honom!
Förvirrade mattias skulle tvätta idag, men insåg sedan när han gått till tvättstugan att det INTE är söndag idag. Inte bara jag som har gröt i huvudet med andra ord.
Tur att man har en underbar mamma och mormor som tog hem massa bebiskläder och filtar och sånt, som de tvättade. TACK ni är verkligen underbara!
Måste berömma min kära sambo över hans goda prestationsförmåga denna morgon, han städade och tog bort alla flyttkartonger (som han skulle ha gjort varje dag sedan vi flyttat hit ;D) som stod utanför dörren. Sen satte han även upp kedjan på dörren HÖGT upp.
Själv har man haft ont i magen idag, eftervärkar eller nått, får ont när jag skrattar.
Så lär erkänna att jag mest suttit still och bara myst med lilltjejen hela dagen!

Fick även besök utav mor min och H, han blev rörd när han såg lilltjejen, de myste lite med bebis och busade med Theo. Min son han har blitt en trottsig unge JAG LOVAR men det visar han bara för mamma och pappa, annars är han hur gullig o snäll som helst. Mitt lilla troll!

Efter att de gått och Theo smockat i sig en glass (mommo hon vet hon vad små pojkar tycker om) så la sig Theo och tiias och sover sen middag, medans vi flickor sitter härute i köket. Tindra sover som ni ser på bild, själv fick man flera timmar-i-sträck-sömn inatt så då vill man inte sova just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0