Torsdag

Bloggtorka, men haft fullt upp denna vecka.
På dagarna mellan 06-15.40 har jag varit mamma och städat lagat mat lekt o myst o allt sånt där som mammor gör. På kvällarna måndag - Onsdag mellan 16.00 - 22.40 har jag jobbat på living room o inte varit hemma fören strax efter 23 då har man slängt sig i duschen pumpat mjölk o stenslocknat (nja haft svårt att sova faktiskt).
Varit skit kul att fått kommit tillbaka till LR ialfl hade ju praktik där och det var ju jätte roligt!

Idag har jag varit på bvc med ungarna kikat in till tandvårdshygenisten med Theo där han utav alla regnbågens färger på tandborstar valde en ROSA. STOLT jag har en COOL kille!
Sen mätte o vägde vi lillflickan eller ja liten? Använder strlk 62 och 68 i kläder just nu.
Vikten var 5070 och längden 59 :). Hon ger svarsleenden och hon ger svarsljud, kan även hålla upp huvudet i bukläge. Så tydligen är hon tidig i utvecklingen, hon är ju 1 månad gammal o klarar det de genomsnittligt brukar klara vid 6-8 veckors ålder. Inte för att det hade gjort något om hon legat efter heller. Helt seriöst ligge före och efter i utvecklingen? Vem har bestämt att barn SKA kunna dittan o dattan just då?. Varför inte bara låta dem utvecklas i sin egen takt? Huvudsaken att de mår bra eller?

Trött i huvudet så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0