Torsdag - HELG!

Äntligen helg :), för från idag (när han slutat jobbet) tills på tisdag är tiias ledig ååh ska bli så underbart att ha min karl hemma. Jätte mysigt att va hemma med barnen, men eftersom vi inte lyckas ta oss ut ensamma ännu så klättrar man på väggarna och får dåligt humör både jag o Theo.
Ammnings hjärna och allt är ju så nytt med två barn, jag är lite feg ännu.
Igår när jag handlade bröd så måste jag ha glömt brödet på affären, när vi skulle äta frukost märkte vi att det inte fanns nå bröd i skafferiet. Letade lite överallt då jag är dement lite till och från, vilket innebär att saker o ting kan hamna på alla möjliga och omöjliga ställen. Tur att man hade frysta baguetter som blir goa i ugnen, så fick i oss frukost i alla fall :).





Kärleksfull storebror ♥

Inget i hela världen kan förklara min kärlek till er, den är för stor för att kunna förklaras med ord. Gu så jag älskar er mina underbara ungar ♥

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: men jag sitter ju och pumpar förfullt, det kommer inge :( Det står att man ska pumpa tills utdrivningsreflexen kommer,men det droppar bara lite för mig.. har försökt hur länge som helst nu. Och brösten känns "tomma" och urmjölkade hela tiden :/ Så verkar inte Tuvalie få ut nåt heller så hon blir skogstokig vid tutten :(

2012-04-14 @ 00:30:07
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Underbart! Det är så gulligt med syskon kärlek =)

2012-04-15 @ 15:30:59
URL: http://gabbimk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0