Snygg man känner sig "INTE"

 

Hur kan man se så sjukt sliten ut, när man inte känner sig sliten?

Eller ja det är väll så när man blivit mamma? Jag ser ut som ett benrangel, sitter som quasimådo (ifrån ringaren av nottredam) Blir deprimerad varenda gång jag ser mig själv i spegeln, kan jag inte bli snygg nu när jag blivit mamma? Inget jag går och spekulerar över mer än när jag sminkar mig och försöker fixa håret. Blir inge snyggare med smink, skulle lika gärna kunna springa ut i pyamas ruffsig skulle inte märkas nån skillnad haha..

Tur man har söta barn så att folkets blickar dras till dem och inte mig.

Glömmer att jag inte ätit mat, äter godis (snabba kalorier) blivit beroende utav pepsi blir lycklig bara av tanken på att vi har en hel oöppnad KALL pepsi i kylen o en ljummen bakom mig.

Dåliga vanor VÄLKOMMNA!

 

Undrar vad mattias tänker över att hans sambo blivit ett ruckel?

Varför blir han bara snyggare med åren inte jag? Fan vad orättvis världen är!



Sorglig låt som passar till ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja precis, jag ska njuta och koppla av ordentligt och komma hem som utvilad mamma :)

2012-04-28 @ 14:30:03
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0