Lördag - 4 veckor



Idag blir min flicka 4a veckor, tänka sig FYRA ynka veckor men det känns som att hon alltid funnits här.

* Födselvikt - 3722 g 52 cm lång
* 4 dagar - 3691 g
* 11 dagar - 4250 g
* 2½ vecka - 4430 g 55,9 cm lång
* 3½ vecka - 4820 g 57 cm lång

Växer hon så det knakar eller vad?

Idag ska jag dock börja pumpa, eftersom jag ska jobba på living room i sommar så ska jag börja lite lätt redan på måndag för att komma in i allt. Så på måndag får mattias vara ensam med ungarna på kvällen, eftersom jag börjar klockan 16 och mattias inte är hemma fören vid halv 6 ungefär. Så har jag turen att ha mormor och H här som barnvakt :). Tänk vilken tur man har med så många som ställer upp så mycket för oss, utan er hade vi inta haft det så bra som vi faktiskt har det idag :). Ni är guld värda! ♥

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

gud va hon växer :D

2012-04-14 @ 21:28:35
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Sara - Sebastians mamma & väntar lillasyster

Vad fort det går och vad dom växer snabbt dom små! :) . Super fin är hon!

2012-04-15 @ 11:59:05
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0